Onsdag 15 april.

God kväll..

Idag ringde min kl:04:30 gissa vem som snozade, men de va gott att snoza den en stund sedan va de bara dags att gå upp för att göra sig klar sagt & gjort!! Men strax innan jag skulle gå iväg till spårvagnen då vakna vår underbara dotter så jag myste en stund med henne innan de va dags att gå sedan la jag henne brevid pappa i sängen så dem kunde mysa innan dem skulle upp & fixa sig innan dagis. Men jag skicka ett sms innan jag gick in på jobbet & frågade om hon hade somnat om, nej hon hade gått upp & börjat leka med sina leksaker istället =).

Jag kompade ut tidigare från jobbet för att jag skulle hämta madeleine från dagis sedan skulle vi till Bvc för hennes 1½ års-kontroll, vet va ett tag sedan hon blev 1½ år men inte fått ngn tid innan idag, som sagt läkaren kollade på henne sedan fick hon visa va hon kunde plus dem fråga ju mig med för allt kan ju barnen inte svara på, men allt är bra med vår underbara dotter växer & frodas som hon ska följer allt kanon bra!!
Stackarn fick ju sin vaccination med hon blev så ledsen de gjorde så ont i mig när hon grät, så jag krama om henne så mkt jag bara kunde så sluta hon att gråta helt tvärt =). Efter Bvc så gick vi hem för att fixa vår middag de blev gott kan jag lova, sedan busa vi en stund innan de va dags att varva ner för att komma till ro innan de va dags för madeleine att nana kudden, men innan de så blev de välling & tandborstning vilket hon tycker om så mkt!!

Vår prinsessa somna runt kl:20 så nu sitter jag här & väntar på att pappa Robban ska komma hem så vi kan mysa i soffan innan jag ska lägga mig ska ju upp lika tidigt imorron som idag, nu ska jag bara njuta av kvällen & kolla på tv:n!!

Ha en underbar kväll allihopa!!

P&K

Kommentarer
Postat av: Monika

Oh hej! Tack, jag blev riktigt glad över den fina kommentaren, tycker det är så spännande med matlagning och du fick mig till att skina upp som en sol :) Jo allt är okej faktiskt, mycket tankar om framtiden och jobb. Hur är det med er?

2009-04-29 @ 20:13:07
URL: http://monikafriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback