Onsdag 8 april.

God kväll.

Idag va man uppe innan tuppen klockan ringde vid 04:30 så de va bara att försöka orka sig upp den varma goa sängen fast man inte ville alls, men ska man jobba så får man komma upp så tidigt för att åka runt kl:05:40 ungefär. Ringde hem efter kl:6 på morgonen då hade iaf pappa Robban kommit upp men vår underbara dotter sov fortfarande så han hade väckt henne kl:06:45 för de va dags att vakna till liv innan dem skulle åka till dagis, allt hade gått bra att när pappa Robban lämna henne.

Min dag har vart bra men kan lova fullt upp på jobbet hela tiden, men skönt att de finns ngt att göra men kan vara skönt att hinna med en kaffe lr frukt mellan allt spring men nej de hinner man ju inte!! Efter jobbet så begav jag mig hemåt för att hämta Madeleine på dagis, när jag kom in på dagis så kom ingen springandes Madeleine så jag tog av mig skor & jacka för att kolla va hon gjorde, så satt hon & en annan tjej inne vid deras lekhörna med spis, dockvagn m.m. å dem lekte så fint tillsammans även en av fröknarna va därinne med dem!!
När min underbara dotter såg att mamma kommit så ropar hon bara mamma, mamma & sträcker armarna såklart hon vill ju kramas en massa när vi inte setts så jag tog upp henne krama & pussa henne. Dem har varit påskkärringar på dagis de syntes på ansiktet & kläderna vill jag lova, sedan har madeleine målat ägg,blomkruka de är så fint här hemma nu med påsk pyntet =).

När vi kom hem efter dagis lagade jag middag till familjen sedan har vi bara haft en underbar myskväll & pappa Robban kom ju hem tidigt så han fick ena göra oss sällskap i soffan med =). Nu har Madeleine somnat så gott för natten & jag passar på att uppdatera bloggen eftersom igår fanns varken tid lr ork till de på kvällen då vi hade besök av Kalle så vi tjöta en massa, har ju känt Kalle sedan Robban & jag blev ett par!!

Nej nu ska jag mysa med min underbara man som är den kärleksfullaste som finns & betyder så mkt för oss!!

Ha en underbar kväll!!

Puss&Kram från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback