Påskdagen 12 april.

Go kväll.

Som sagt så hade jag inte någon tid till att skriva igår för vi va i Borås hemma hos mina föräldrar & firade påskafton. Vi begav oss hemifrån strax innan kl:11 igår sedan blev de 3 besök på olika kyrkogårdar men känns ändå skönt att vart där & satt blommor för saknar dem så mkt. Vi kom väl till min mamma, pappa vid kl:13:15 tror jag att klockan va så då drack vi kaffe på altanen av njöt solen med en stund. Tack mamma för all god mat, va så mysigt som bara den vill även tacka för påskägget som Madeleine fick av er. Efter maten igår gick vi på en underbar promenad & Madeleine somnade så gott i vagnen sov nog 1 timma iaf. Kom hem runt 23 igår de va skönt, prinsessan somnade med en gång när vi kom hem, vi kollade på tv:n en stund innan de va dags att nana kudden för oss med.

Idag så vakna prinsessan & pappa Robban vid kl:8:15 men jag sov så gott, dem lät mig sova en stund väckte mig sedan när dem hade gjort en underbar frukost till oss =). När vi va klara med frukosten satte vi oss ute en stund på balkongen, sedan fixade vi oss i ordning för att åka för att hälsa på farmor,farfar en stund men när vi väl kom fram till dem så va de ingen som svarade när pappa robban ringde så då såg vi robbans moster som tala om att pappa Robbans syster hade åkt in till förlossningen för 2:a gången så där hade vi förklaringen till varför farmor inte svara!!
Farfar va ute på promenad men kom efter vi tjötat en stund med pappa robbans moster, så vi kunde iaf hälsa på farfar som bjöd oss på massa mat, fika. Vi gick runt kl:15 för då va de en liten tjej som va så trött, men kom på att vi skulle lämna påskäggen till hennes kusiner som inte fått dem ännu så de gjorde pappa Robban medans vi vänta utanför, Madeleine somna i vagnen. När robban va där uppe så hade nikola precis pratat med robbans mamma i mobilen & hon trodde bebisen skulle komma innan kl:16 vilket hon hade rätt i för kl:15:52 föddes lilla Valentina till världen 49 cm lång & vägde hela 3400 gram!!
Så nu har madeleine fått en till liten kusin =), men Amanda är ju redan 6 månader tycker tiden bara rusat i väg men nu finns de ju en liten till att gosa med =).

Nej nu ska jag passa på att mysa i soffan med min älskade man, vår underbara dotter somnade runt kl:20 idag.

Hoppas alla haft en lika underbar Påsk som oss, ha en underbar kväll med!!

Kramar från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback