Långfredag 10 april.

God Kväll.

Idag vakna jag av att klockan ringde vid halv fem på morgonen så då gick jag upp för att göra mig klar inför jobbet, resten av min lilla familj låg & sov så gott kan jag lova. Runt tjugo över fem gick jag hemifrån för att gå till bussen som gick vid kl:05:36 men den kom som vanligt inte i tid, men jag hann ju till jobbet i tid iaf =).

Denna dagen har som sagt vart lång, jobbade till kl:14:30 blev hämtad av min underbara familj sedan begav  vi  oss till backaplan för att handla påskägg, lite kläder till Madeleine då hon inte äter godis så hon ska få en fin klänning av oss sedan har hon fått 2 påskägg dem fick hon av faster,farbror,kusinerna & farfar, farmor!!
Hälsat på faster med familj i Lilla Edet med för vi lämna deras påskägg till barnen där, Madeleine fick kläder av dem & pussel.

När vi ko hem ikväll så bada Madeleine innan de va dags för vällingen sist men inte minst va de dags för att borsta tänderna med =). Nu ska jag bara njuta av att koppla av innan vi ska nana kudden, måste ju vara utvilad tills imorron ska ju bort på Påskafton!!

Kommer kanske uppdatera imorron om jag orkar annars får de bli på söndagen istället.

Glad Påsk på er allihopa!!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback