Äntligen fredag 14 augusti.

Hejsan...

Imorse vakna vi till liv vid kl:07:30 så då fixade jag frukost till oss sedan tickade klockan iväg så de va bara att göra ordning Madeleine till dagis så, allt har gått bra med att lämna henne, hon äter bra på dagis sover bra & de känns så gott när allt går som de ska göra!! Nu är de bara 10 dagar kvar tills vår underbart söta dotter fyller 2 år men allt e klart för hennes kalas nästa iaf finns en del saker att inhandla men de är inget vi kan köpa nu utan de får bli nästa vecka, men hennes presenter är klara iaf!!

Nu längtar vi grymt mkt till bebisen ska komma men, tiden går ju fortare än va den gjorde när man väntade Madeleine  =) men man njuter mer denna gången då man vet va som händer i ens kropp men har ändå svårt att förstå att jag e i 7:e månaden redan men så mysigt att se magen växa mer, mer & mer för varje vecka som går!! Madeleine är så go hon ska nämligen pussa bebisen innan jag ska gå från dagis sedan klappar hon så säger lill tjejen bebis nana, men när den sparkar så säger hon jaja mamma ont  =). Men man bara njuter av de lilla livet som sparkar & skrattar medans Madeleine skäller =).

Ikväll ska vi ha en efter längtad myskväll hela familjen så jag funderar på att gå & inhandla lite gott som jag vill ha, men kan erkänna inte vart så sugen på sötsaker lr skräpmat utan de har vart mest alla olika sorters frukter som lockat mig men en & annan godis bit har oxå åkt ner men inte lika mkt som de va när jag väntade Madeleine!!

Hämtade Madeleine innan kl:14 då hon vaknade när en av fröknarna skulle gå upp för att gå hem så de ringde mig såklart att jag hämta min underbara dotter för jag har ju saknat henne!!

Nej nu ska jag kolla Madeleines blöja sedan blir de att slappa innan vi går till affären =).

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback