Måndag 17 augusti.

Go morron.

Idag vakna vi tidigt kl:06:45, men underbara madeleine kom & la sig bredvid mig i sängen så vi låg kvar en stund, myste lite innan de va dags att gå upp, så nu har lilltjejen ätit frukost ska starx byta blöja sedan blir fixa ordning henne till dagis.
Just nu medan  jag skriver mitt inlägg står sötnosen med en telefon vid örat & pratar med mormor, morfar sedan börja hon ropa efter sin moster Jenny & Jim.
 
Denna helgen har bara vart en riktig myshelg då vi vart hemma, ute med madeleine för att hon ska få gunga, leka av sig lite. Skönt att bara få ha en helg hemma ibland utan att man måste åka hit lr dit!! Igår va vi iaf ute i affärer & inhandla lite saker till Madeleines kalas så de mesta är avklarat men får handla de sista på fredag då vi ska ha kalas för Madeleine på lördag =).

Idag kommer jag bara att ta de lugnt medans lilltjejen är på dagis, ska bara planera va vi ska ha till middag men de blir en senare fråga om va de kommer bli, inte lätt alltid att komma på vad man vill ha att äta  =). Vi längtar så mkt efter den lilla bebisen med i magen men de är ju ett tag kvar innan den kommer, men är otroligt skönt att känna när den vänder sig & sparkar för fullt i magen  =).

Nej nu ska jag & Madeleine byta blöja sedan mysa lite innan de blir dags att göra sig klar till dagis =).

Ha en underbar dag allihopa!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback