Måndag 24 augusti.

Go morron...

Idag är ingen vanlig dag för att de är Madeleines 2års-dag =). Grattis även till Michaela, Veronica & Mia.S. som fyller år denna underbara dag med!! Vi är redan vakna då vår prinsessa är förkyld & har lite feber så de blir inget dagis utan vi ska va hemma. Men tur att vi redan är vakna då vi ska till Mvc för jag ska prata med läkaren idag för att få en remiss, inget allvarligt vi mår bara bra även vår lilla bebis som sparkat typ hela natten i magen så jag har knappt vetat hur jag ska ligga i sängen =). Madeleine har ju sovit hos oss inatt vilket inte vart speciellt roligt då hon sovit oroligt men sparkat mig & pappa robban i ryggen!

Hade ju barnkalas för Madeleine i helgen, allt gick kanon bra men allt som man köpt gick nästa inte åt men nu har man ju lite hemma om man får oväntat besök ;). Madeleine fick massa fina presenter, kan nämna några av dem; halsband,armband & örhängen med clips, en vinterjacka, docksäng, docka, badbalja till dockan, dockvagn då hennes första gått i sönder, paraply, 2 mjukis djur, sedan massa fina kläder som alla hade köpt till henne!!

Nej ska ta & lägga upp kort sedan på allt när tiden finns för just nu vill Madeleine gosa med mig så de ska vi göra innan de blir dags att gå upp ur sängen för att göra sig i ordning till läkarbesöket!! Glömde skriva att vi även möblerat om lite i Madeleines sovrum & tagit bort vissa leksaker som hon inte använder så nu har hon bara de nya inne på rummet!!

Ha en underbar dag!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis till Madeleine på 2-års dagen! :)

2009-08-24 @ 10:45:07
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback