Måndag 3 augusti.

Go morron.

Idag vakna vi redan kl:06:15 då de va dags för pappa robban att gå upp för att börja jobba sin första dag efter sin semester vilket han inte såg fram emot men va ska man göra?!! Han får ju se de positivt att han får va hemma när bebisen kommit sedan kan han ju ta 1 vecka semester till som han kan ta lagom till jul =).

Madeleine & jag har redan vart ute en sväng idag fast de regnar men de finns ju inget dåligt väder utan bara kläder hahaha  =).Skönt att få frisk luft fick även handlat de jag skulle ha i affären. Tänkte jag skulle lägga in bilder med på madeleine vår sötnos!! Nu är de bara 23 dagar kvar innan Madeleine blir 2 år vilket känns konstigt att tiden bara rusat iväg så fort, kan knappt tro att tiden går så fort för de känns som de inte va så länge sedan ju =).
Tack för igår min underbara vän, middagen & allt va kanon som tur är dröjer de inte länge tills vi ses, på onsdag kommer ni ju till oss då ska vi äta gott igen =)!! Glöm inte att du ska fixa håret heller på onsdag =).

Glömde skriva igår att vi har ju vart i ullared inhandlat kläder & presenter till Madeleine, så idag ska jag bara kolla om vi kan hyra lokalen så att vi kan ha ett kalas så vi slipper dela upp de i 2 omgångar vilket inte är så roligt alla gånger utan känns lättare att ha allt på en & samma dag faktiskt =).

Nej nu ska jag lägga in bilder på Prinsessan!!


Madeleine & Pappa på Boråsdjurpark  =).



Här sitter Madeleine & fikar lite på förmiddagen =).

Ha en underbar dag för de ska vi ha =)!!!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback