Onsdag 19 augusti.

God morgon.

Inatt har man iaf sovit gott sluppit gå upp på toaletten & alla tankar som snurrat i huvudet som natten innan. Vi vakna iaf vid kl:06:45 men gick inte upp förrän strax efter kl:7 då vi gosade en stund i sängen de är så gott när madeleine kommer in på morgonen så vill hon att vi ska gosa en stund innan vi går upp för att göra allt de man göra på morgonen innan hon ska till dagis!!

Igår va jag hos barnmorskan iaf, alla prover hon tog även blodtrycket va bra sedan så behöver jag inte äta några järntabletter ännu för mitt blodvärde va bra fortfarande men när jag väl ska börja med järntabletterna så blir de inte niferex utan ska få ett par andra som är skonsammare för magen då jag mått dåligt av niferexen!! De va så mysigt att höra hjärtljuden på bebisen =). Barnmorskan mätte även magen igår så nu har vi fått vårt första sf-mått =). Vägdes gjorde jag med de visa sig att jag bara hade gått upp 1 kilo men de är ju ett tag kvar innan vi ska ha så kanske kommer de bli några kilon till =).
Hade även besök igår de va roligt att ses, hoppas de blir snart igen  =).

Idag så ska jag bara ta vara på tvätten medans madeleine är på dagis sedan blir de nog en ganska så lugn dag de kan behövas ibland, brukar ju bli fullt ös hemma efter hon vart på dagis de ska ju lagas middag m.m. innan pappa robban kommer hem med & jag vet redan va vi ska ha till middag så ska ta fram de så att jag kan göra de mesta innan jag ska hämta madeleine från dagis!!

Skriver mer senare idag just nu ska jag bara va med min älskade underbara dotter!!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback