Tisdag 25 augusti.

Go morron.

Vi vakna tidigt idag då Madeleine kom in till vår säng, la sig en stund bredvid mig så vi gosade innan vi gick upp för att byta blöja & kolla tempen, men ingen feber som tur va så imorron kan de bli att gå till dagis för hennes del om inte hon har feber under dagen. Idag blir de tvätta lite, plocka undan lite här hemma, måste bära ner lite saker till källaren i helgen men de fixar ju pappa Robban men kan ju iaf packa ner de kläder som vår prinsessa vuxit ur.

Igår va en helt underbar dag fast att Madeleine hade feber, vi myste hela dagen, om jag gick 2 meter ifrån henne så kom hon & ropa mamma så ville hon sitta i mitt knä & gosa =). Fixade middag till oss så när pappa Robban kom hem blev de middag sedan så åt vi lite tårta så fick Madeleine blåsa ut 2 ljus  =) hon blev så glad att vi skulle tända dem flera ggr men till slut börja hon äta tårtan så då gömde vi undan ljusen snabbt hahaha =). Madeleine fick även en present av oss igår som vi köpte i söndags som va ett pussel med musse, mimmi mfl, då hon tycker om mimmi!! När hon hade öppnat paket så sa hon mimmi, både till mig & pappa så underbart söt är vår dotter!!

Idag ska vi försöka få tag på min handläggare på försäkringskassan för att se va som händer med min sjukpenning då jag e sjukskriven för mina foglossningar. Igår när jag va hos läkaren på Mvc gick de bra iaf, hon förklarde jättebra om min oro men skrev en remiss till aurora barnmorskorna på Östra Sjukhuset så nu får vi se när jag får tid där bara hoppas de blir snart så att man slipper va orolig!!

Nej nu är de dags att byta en stinkande blöja på Madeleine undra va de kan vara i den haha =). Idag går vi in i en ny graviditetsvecka!! Har ju inte ens 100 dagar kvar utan lite mindre så snart när de närmar sig så kanske vi ska räkna ner =).
Ha en underbar dag!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback