Torsdag 13 augusti

God morgon.

Idag vakna vi kl:06:30 men har sovit kanon gott tills madeleine kom in till vårt sovrum då hon väckte mig med att lägga sig bredvid mig i sängen & säga mamma vakna vilket jag gjorde redan innan hon kom in. Men vi har iaf ätit frukost så om en stund blir de att ta på sig lite kläder då vi ska gå till dagis kl:9 ska vi vara där men idag ska madeleine sova på dagis så jag ska hämta henne kl:14. Allt har gått bra med inskolningen på de nya dagiset tom fröknarna e förvånade att de gått så bra  =)!!
Efter jag lämnat Madeleine på dagis så måste jag gå till affären för att handla lite mjölk, bröd m.m. som e behövligt att ha hemma så man kan äta.

Vet att de va ett tag sedan man uppdaterade men de har vart mycket de sista, vi va på öland i helgen som va & hälsa på mamma, pappa, jenny, jim & deras lilla hundvalp ozzy, va skönt att komma hemifrån lite!! Hade fina dagar på öland men självklart när vi typ hade kommit till växjö så börja de regna tänkte bara så ovanligt, ne man e ju van att de bara regnar hela tiden typ!!

Ikväll ska vi få besök de ska bli kul att dem kommer & hälsar på oss fast de va ju inte så länge sedan dem va här men alltid lika roligt när vi ses, trevligt hade vi även när vi va hemma hos dem sist =). Funderar bara på va jag ska laga för middag till oss idag men jag får väl se va jag blir sugen på de är ju så när man e gravid inte alltid man e sugen på de som alla andra vill ha  =)!!

Vår lilla bebis i min mage har alltid en tedens till att börja röra sig & flytta på sig när de är dags att sova på kvällarna så ibland kan de vara svårt att somna men samtidigt e de så mysigt att känna hur den håller på i magen, sparkar för fullt varje dag ibland så hårt att jag måste stanna upp med de jag håller på med för att bara känna på monster sparkarna =).

Nej nu har jag inte så mkt mer att skriva så de får räcka för idag, jo de är ju bara 11 dagar kvar till vår underbara dotter Madeleine fyller 2 år!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback