Torsdag 27 augusti.

Go kväll =).

Idag vakna man ju tidigt då de fanns en morgon pigg Madeleine som inte ens ville ligga i vår säng för att gosa innan vi gick upp så de va ju att kliva ur sängen, för att fixa frukost till henne. Under tiden Madeleine åt sin frukost njöt jag av en kopp kaffe då jag inte kan äta med en gång när jag kommer upp, efter frukosten blev de borsta tänder sedan kolla va hon skulle ha för kläder till dagis. Lämnade Madeleine vid kl:9 på dagis, hon brydde sig inte ens om att jag gick utan börja leka med barnen med en gång så de känns ju skönt men man vill ju ändå ha en puss lr kram innan man går men de fick man inte alls idag.

När jag kom hem efter dagis så blev de en kaffe & smörgås för min del, plocka undan lite här hemma som diskmaskinen blev tömd på ren disk sedan in med de smutsiga. Prata även med en underbar vän i telefon en bra stund, vilket jag kände va skönt för henne att få prata plus råd fråga lite saker men inget jag kommer skriva mer om för tillfället!!
Försökt att vila innan de va dags att hämta hem Madeleine vilket inte va allt för lätt eftersom jag har saknat min lilla prinsessa så mkt idag!!

Till middag blev de stuvade makaroner med köttbullar, mums de va gott kan jag lova även Madeleine tyckte om de & sist men inte minst pappa Robban med =). Har badat Madeleine under kvällen med så hon blev ren & fin för dagis imorron, hon hade massa sand i håret. Efter Madeleines bad ringde telefonen de va morfar som va här nere i Gbg som ville komma på en kopp kaffe snabbt, vilket han gärna fick göra så jag tog fram bullar med & bjöd på =). Madeleine blev överlycklig när vi sa att morfar skulle komma förbi, synd bara för hon trodde mormor, moster jenny & morbror Jim skulle komma med!!

Ha en underbar kväll.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: smultronrt

Hej tjejen.. tack!!! jo jag var till graven igår men läste komentaren först idag.. Får ta en sveng dit sen och fota lite. Jag hade ändå tänkt göra det men har helt glömt bort det..



Massor med kramar till er

2009-08-30 @ 17:22:35
URL: http://smultronrtbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback