Uppdatering =)

Go morgon.

Va nu ett tag sedan jag uppdatera bloggen men ska försöka skriva lite oftare än va jag har gjort då de vart fullt upp de sista veckorna men nu är man här igen =). Vi har vart på Öland 1 vecka sedan har vi även vart i Trelleborg en vecka på semester vilket har vart kanon, sedan har de vart små utflykter för familjen =). Lägger upp bilder senare för har varken ork lr lust just nu!!
Bebisen i magen sparkar för fullt & vi njuter av att få känna dessa sparkar även madeleine kan jag säga för varje gång hon känner en spark så säger hon ajaj, jaja bebis, hon e så söt vår prinsessa  =). Har börjat med järntabletterna nu inte så gott men nödvändigt som sagt, va hos barnmosrkan den 23 juli då fick vi höra hjärtljuden så underbar känsla madeleine kolla med stora ögon & sa Oj pappa & mamma!!

Imorgon så ska pappa Robban börja jobba igen :( inte alls kul men måste man så är de ju bara så!! Idag kommer vi bara ha en myssöndag hemma får passa på att mysa massa med pappa Robban så han inte saknar oss allt för mkt imorron. Har hunnit tvätta en maskin med tvätt, dammsugit har vi oxå gjort medans pappa nanar kudden så gott som man bara kan, ska snart försöka få madeleine att vila då hon vakna super tidigt idag men jag va ju snäll som gick upp så pappa kunde få en go sovmorgon så han e pigg resten av dagen, de är väl jag som kommer behöva vila då jag brukar bli trött på eftermiddagarna =).

På onsdag börjar madeleine sitt nya dagis med de kommer bli roligt för vi fråga henne vill du gå till dagis så svara hon så söt : mmm agis =). Hoppas de kommer gå bra med inskolningen med så vi slipper massa sjukdomar under tiden inskolningen är!!
Nej nu ska jag inte babbla mer då jag inte kommer på ngt mer vettigt att skriva för tillfället men återkommer med bilder när jag har tiden!!

Ha en underbar dag allihopa!!
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback