Äntligen fredag 26 juni

Go förmiddag.

Har inte haft tid för att uppdatera min blogg förrän nu då man hade en pigg dotter redan kl:6 imorse sedan dess har de vart full rulle här hemma med massa bus & lek  =). Nu så har hon lugnat sig lite men kanbero på att de snart e dags att vila med innan vi ska ut på äventyr idag.

Ska fixa tvätten från igår de ska vikas & läggas in i våra gaderober sedan hänga de sista som jag tvättar just nu så är all tvätt borta för denna gången men de kommer att bli mer så att man har att göra nästa vecka med  =).
Läste tidningen imorse såg att michael jackson har dött!!

Längtar bara tills pappa robban ska sluta jobbet så att vi kan ha en riktigt mys helg i de sköna vädret tillsammans kanske t.om ut & bada någonstans. Madeleine springer runt hela tiden säger mammas, pappas jaja så kommer hon när hon gjort ngt som inte får & säger jaja så ska med för att kolla va hon gjort så söt så!!

Nej nu ska jag kolla va prinsessan hittar på för ngt bus innan de blir dags att nana en stund för hennes del =).

Ska leta fram kabeln till kameran så jag kan lägga upp lite bilder på prinsessan snart!!

Njut av de fina vädret idag för de ska vi iaf göra!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback