Måndag 29 juni.

Go eftermiddag.

Nu har man inte bloggat på ett tag men de har vart underbart väder då orkar man inte sitta inne vid datan fast att jag har bärbar data så vill jag  sola så mkt som möjlight nu när solen äntligen kommit!! Våran helg har vart helt underbar i lördags så va vi i jönköping nästan vi va nämligen & hälsa på min bror med familj vid deras husvagn i mullsjö de va helt underbart väder så lill tjejen fick springa naken mesta dels utav dagen vi va där & de tyckte hon om ville ju inte ha på sig ngn blöja men som sagt ett ont måste när man ska åka hem i bilen  =). Vi grilla flintastek & brorsan fru Eva gjorde egen potatissallad de va kanon god till efterrätt så blev de jordgubbar med grädde men dem som inte åt fick ju glass vilket bara va madeleine som inte äter jordgubbar vi har försökt men hon vill absolut inte ha de!!

Igår söndag då va de en riktigt slappar dag vill jag lova men vi va i källaren & hämta upp madeleines pool så hon fick bada vilket va gott även roligt att se henne spring i vattnet sedan ut flera gånger om, men vid ca kl:16 tiden somna hon som en stock på balkongen på en madrass i skuggan sov ca 2 timmar men va gör de hon kom i säng lite senare än vanligt men vi fick ju sovmorgon idag de är ju inte varje dag de händer längre så de va gott att komma upp kl:08:30 idag för att se de fina vädret!!

Idag har jag tvättat en maskin med tvätt hade inte så mkt mer men va gör de?! Inget för min del ska plocka ur diskmaskinen snart med så slipper man de senare idag, madeleine somna runt kl:13 i eftermiddags så snart hoppas jag att prinsessan vaknar annars får jag väcka lilla sötnosen. Pappa robban kommer ju hem snart med så då ska vi posta ett brev sedan blir de fixa ngt att äta i värmen kan lova att de går inte äta för tidigt på dagen i denna värmen för de är ingen som vill ha ngn direkt mat, men man dricker ju desto mer iaf!!
Nu är de inte många dagar kvar innan vi ålker på semester de ska bli så gott att komma iväg hemifrån löite så under tiden jag e bort kommer de inte bli mkt bloggande heller för den delen!!

Något annat kul är att idag gick jag in i en ny vecka i graviditeten  =). Snart ska vi ju till barnmorskan med vilket ska bli kul att höra hjärtljuden sedan får man ju även sin blodgrupp igen den lilla rosa lappen man ska ha med sig över allt!! Nu syns ju de klart & tydligt att man har en bebis i magen, vilket jag tycker om  =)!!
Nej nu ska jag ta tag i de sista innan sessan vaknar plus hinna bli klar innan pappa robban kommer hem vilket inte alltid e lika lätt att bli då man ska fixa sig själv & sessan som älskar att tända släcka på toaletten!!

Ha en underbar kväll!!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Frida - Philips mamma

Vilken vecka är du i nu då? :)

2009-07-01 @ 11:08:13
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback