Onsdag 24 juni

Go morron.

Idag vakna vi kl:06:15 men  va gör de va utvilad för vi la oss verkligen tidigt igår för en gångs skull. En stund innan madeleine skulle lägga sig igår för natten så hände de en lite olycka, vi har sagt till henne ett antal gånger att inte klättra på stolarna i köket & absolut inte på köksbordet heller för den delen men igår när jag va inne & lämna kaffekannan så satt hon på stolen i köket så vände jag mig om för att ta med socker ut till vårt kaffe, så hörde jag bara Pang alltså de lät verkligen så, när jag vänder mig om ser jag att madeleine ramlat ner från stolen, så börjar hon verkligen att gallskrika & jag tänker de värsta att de blöder som bara den så jag tar upp henne kollar snabbt sedan kommer pappa robban inspringades från balkongen så han tar henne vi försöker lägga kallt vatten på men de vill inte prinsessan så de svullna lite grann men som tur va gick de inte hål som jag hade föreställt mig.

Måste bara säga Grattis till Madeleine på din 22 månadersdag idag nu är de bara 2 månader kvar tills du fyller 2 år fattar inte att tiden går så himla fort men du är så duktig min lilla underbara dotter!! Idag ska vi på ultraljud de ska bli så spännande =)!!

Nej nu ska jag fixa mig i ordning så att vi kommer iväg till dagis sedan blir de att åka till pappa robbans jobb för min del så vi kan åka vidare till ultraljudet, men som sagt måste först göra mig klar sedan blir de att göra madeleine klar innan vi ska ge oss av till dagis med glass, blommor till fröknarna!!

Uppdaterar mer sedan, hoppas att de bara finns tid till de =).
Ha en underbar dag i solen & värmen!!


Madeleine & Mamma
Madeleine & jag... ska lägga in lite nya kort sedan på madeleine!!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback