Tisdag 2 juni.

Halloj =).

Nu är de snart en hel månad sedan jag uppdaterade min blogg men haft mkt de sista!! Ska försöka att blogga en gång om dagen nu denna månaden iaf.
Idag har vi busat & lekt massa innan vi skulle på läkarbesök som gick som förväntat om jag säger så, men orkar inte skriva mer om de iaf. Min hemlighet hade jag tänkt att släppa med som inte är någon direkt hemlis längre, men Madeleine ska bli stora syster i November iaf, varje kväll innan hon lägger sig så pussar hon på magen & klappar sen säger sötnosen natti  =).

Nu går jag över till ngt annat, jo kan börja med denna månaden så har vi 5 st som fyller år så de kommer bli en hel del kalas om man säger så, vi har den 5,7,10,12 & 28 juni som dem fyller år. Undrar bara va man ska köpa för ngt till syster när hon fyller den 10 juni men kommer säkert på ngt som vanligt hon blir nog nöjd med de jag kommer köpa fast inte fått några tips av henne ännu, så syster om du läser så lämna gärna förslag!!

Längtar tills vi ska på vårt ultraljud som äger rum nu i juni, hmm tiden får gärna rusa ett par dagar hehehe =).

Efter jag vart på ett av mina besök idag så hade svärmor ringt hem till oss från mobilen så jag ringde till robban för att säga detta så han ringde till sin mamma, sedan fick jag ett sms från robban: Kan jag ringa dig? Jag svarade inte ens på sms utan jag ringde med en gång, så hörde jag att han lät så nedstämd så fråga han mig sitter du ner jag svarade: ja de gör jag, så kom bomben robbans morfar har somnat in i natt vid kl:01:30 hemma i sängen. Jag började stor gråt med en gång för jag tyckte om robbans morfar så mkt för han skämtade alltid berättade massa från när han va ung sedan så drog han massa vitsar jämt när man hälsa på dem så nu blir de mkt denna månaden med kalas sedan begravning för att jag tror dem vill ha den så fort som möjligt de hade ju dem när robbans mormor dog för snart 6 månader sedan.


Tillägnad åt Anton J:
Nu får du äntligen komma till din älskade igen som du saknat så mkt sedan hon flög ifrån dig,nu kan ni vara med varandra igen utan att behöva skiljas från varandra, din längtan efter din älskade maka är som sagt över nu, ni får vara tillsammans igen där uppe i himmeln!!

Måste sluta för stunde tårarna bara rinner & jag ska laga mat med så vi får ngt i magen när lillan vaknat här!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback