Torsdag 18 juni.

Go eftermiddag.

Grattis till min underbara vän som fyller 30 år idag, hoppas att du får en perfekt dag med massa roliga presenter =).

Idag vakna vi redan vid kl:6 men vi la oss i sängen, kolla på bolibompa så somna vi om så gott jag & madeleine de va gott så vi gick upp kl:8 fixa frukost sedan satt vi i soffan en stund efter & bara myste men de va ju bara en kort stund eftersom man har en busig liten fröken hemma som bara vill hitta på massa hyss, blev iaf massa bus sedan va de någon som satte sig i soffan & bara somna bredvid mig =).

Som sagt de har ju hänt en del sedan förra veckan när jag skrev, kan börja med att vi va på kalas hos syster förra lördagen då fick hon sin efterlängtade tavla som jag & mamma la ihop till så den blev syster allt nöjd med så som hon har pratat om den. Vi fick massa go mat & cheesecake ho syster, så duktig e min syster allt =).
När vi kom hem på kvällen så slockna vår prinsessa som en stock. Natten mellan lör-söndag då vakna jag av att jag mådde illa så de va bara att rusa upp vilket inte va så mysigt så nu har vi haft ngn släng av magsjuka hela familjen.

Vet inte om jag skrivit om de men orkar iaf inte kolla efter men på nationaldagen den 6 juni va vi på Borås Djurpark de va mysigt iaf, madeleine gick runt hela djurparken satt typ bara i vagnen i aphuset men sedan knalla hon på sina små benen!!
Vi lämnade ju madeleine igår på dagis då hon vart symtom fri från magsjuka, men dem ringde efter 2 timmar så de va bara att hämta hem henne men sedan dess har hon inte haft ngn diarré alls.

Imorron kommer de inte bli ngt skrivande för min del för vi ska fira midsommar ute i Lilla Edet hos pappa Robbans syster Veronicas familj, de har ju samtidigt kalas för sina barn som fyllt år denna månaden så de kommer ju presenter från alla deras kusiner =). Hoppas bara att de inte regnar allt för mkt imorron om de nu ska regna för de kan vara skönt om barnen kan vara ute på deras tomt & busa av sig som bara den så att de somnar gott om kvällen när man kommer hem för vi ska åka hem har vi bestämt oss för de e så skönt att vakna hemma i sin egna säng utan att behöva vara rädd att man ska väcka ngn annan.

Ikväll blir de oxå kalas hos vännen som fyller 30 år idag =) ska bli skoj, får bara hoppas att hon tycker om sin present som vi va & inhandla efter madeleine vaknat från sin vila =). Nej nu ska jag inte babbla mer måste göra mig i ordning även madeleine ska bli riktigt fin ikväll =).

Ha en underbar midsommar allihopa!!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback