Torsdag 4 juni.

Halloj...

Idag vakna vi redan kl:6 men va gör de när man har en underbar dotter som madeleine som vill komma upp i våran säng, för att mysa med oss :). Vi satte på tv:n för att kolla bolibompa innan de va dags att ta sig upp ur sängen för att fixa frukost. Jag duka fram frukosten runt kl:7 men madeleine ville inte sitta i sin stol utan skulle sitta i pappa Robbans knä & äta sin smörgås & dricka mjölk, hon är bara för söt när hon vill sitta i knät & mysa med sin pappa på morgonen, tur är väl att han börja jobba kl:8!!

Efter att vi ätit frukost så blev de borsta tänderna tillsammans med pappa, sedan dags att ta på sig lite kläder innan vi skulle iväg till dagis, så nu har man vart hemma ett tag efter jag lämna henne kl:8:30 på dagis. När vi kom till dagis idag så satt alla andra barnen & åt frukost så en av fröknarna frågade madeleine om hon ville ha vilket hon faktiskt ville fast hon ätit hemma med oss, så jag sa Hejdå mamma kommer sedan så vinka hon bara sedan kom de bye bye :).

Har precis pratat med min mamma, allt va bra med dem så vi skulle höras senare idag eftersom min pappa ska till doktorn idag vid kl:12:30 man vill ju veta hur de gått m.m.

Funderar på vad jag ska laga för middag idag men de ger sig nog som de brukar göra, igår blev de kött,potatis & sås iaf med massa grönsaker de va gott :). Hann inte blogga igår för de va mkt annat som fanns att göra under tiden jag va hemma igår, men bättre sent än aldrig som man säger!!

Ska ringa till de nya dagiset idag för att ta reda på deras inskolningstider så att vi vet de när madeleine ska börja där 5 augusti!!
Nej nu ska jag sluta babbla kommer inte på så mkt mer att skriva.

Ha en underbar dag i solen allihopa!!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback