Fredag 27 mars.

Go kväll....

Idag vakna madeleine redan vid kl:06:30 men hon kom in till oss för att mysa en stund innan de va dags att gå upp för att ta en överfull blöja med kiss & sedan hade hon lyckats bajsa med, efter blöjbytet blev de frukost för oss iaf efter pappa robban åkt till jobbet.

Vi har storstädat här hemma idag,dammat,dammsugit & torkat golven överallt & sedan har vi tvättat massa kläder så de finns massa rent till oss alla, fixat lunch till oss efter vi ätit så va de dags för madeleine att vila för hon va helt slut, sov i ca 2 ½ timma så då passa jag på att vila mig med =).

Fixade vår middag med sedan blev de bad för busfröken att bada då de fanns mat i hela ansiktet & lite i håret, tyckte de va lika bra eftersom vi har vart på 60-års kalas ikväll. Blev stressigt ett tag då pappa robban ringde mitt upp i allt medans jag fixade ordning madeleine sedan va de ju dags att fixa sig själv med vilket blev stress kände jag!!

När vi va hemma hos mina svärföräldrar idag på kalaset så va ju en del av madeleines kusiner där, de va fullt ös hela tiden på alla barn massa skratt, gapande, skrik & tillslut men inte sist så börja de ena gråta sedan avlöste alla varandra med att gråta. Madeleine säger allt ifrån om de är något hon inte tycker om för då kan hon slå tillbaka, men självklart så säger vi till henne att man inte får göra så!! Hade trevligt iaf så nu ska jag njuta av att få vara hemma i lugnet kom ju hem för ca 1 timma sedan, har hunnit med att få madeleine i säng, efter blöjbyte,på med pyjamas, välling & borstat tänderna, man kan ju säga att hon va helt slut när vi kom hem!!
Hon sover så sött & gott i sin säng nu =).

Ha en underbar fortsatt kväll för de ska vi ha innan man ska krypa ner & sova gott!!

P&K

Kommentarer
Postat av: Fia- mamma till Nova

Ja jag ska försöka ta nya tag nu :) I helgen blir det packning som gäller och det vanliga. SJälva då? kram

2009-03-28 @ 09:10:37
URL: http://annsofieakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback