Onsdag 25 mars.

God morgon.

Idag är ingen vanlig dag för de är min brordotters Sarahs & min svärfars födelsedag grattis  till er  båda & hoppas er dag blir underbar med massa gott =).

Inatt har man sovit kanon gott efter att man jobbade kväll igår, madeleine kom redan in vid kl:06:30 för då va hon pigg & ville ha vår uppmärksamhet de fick hon med för när pappa robban gick upp gissa vem som följde med som en liten svans jodå de va självklart madeleine så mamma fick dra sig lite innan de va dags att klivca upp ur den goa varma sängen men va gör de?! Inget för hon är så underbar vår dotter,

De hade gått kanon bra på dagis fast att hon har vart hemma & varit sjuk, ätit, sovit & lekt bra med dem andra barnen, blir så glad när de funkar =). Sedan tog dem dagis kort igår så nu väntar man ivrigt på att få se dem men de kommer ju ta en tid de vet man ju själv när man tog kort i skolan hur lång tid de kunde ta innan dem kom.

Snart dags att göra sig klar för att gå till dagis igen för madeleine vilket är roligt att hon får busa med andra barn & göra av med massa energi kan lova de behövs hon e ju lik mig när jag va liten energi till max om man säger så hehe =).
Idag ska man träna oxå de ska bli skönt snart e mitt mål nått ju om man säger så!!

Våffeldagen e de ju med idag men hinner ju inte göra några våfflor till familjen här idag så vi får väl ta de till helgen men tror dem kommer att få på dagis någon våffla iaf =). Längtar tills torsdag eftermiddag de kommer bli så skönt vill jag lova!!

Nej nu ska jag umgås med min dotter en stund innan vi ska ge oss av till dagis, vi ska busa & mysa massa innan de är dags för dagis.

Ha en underbar dag i solen & njut medans den är framme  =).

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback