Äntligen Fredag =).

Go morron..

Idag är de ju en dag som alla människor minns den 11 september, med sorg!!

Ett stort Grattis till Marijo med på din födelsedag, detta är pappa Robbans kusins son som fyller år idag!!

Inatt har vi fått sova hela natten så gott att Madeleine inte vaknat av någon hostattack utan sovit gott bredvid oss i vår säng, men de ska ju barnen kunna göra när dem är dåliga, tycker iaf vi!! Vår underbara dotter vaknade vid kl:06 så de blev att gå upp fixa hennes medicin sedan så fick hon en flaska välling av mig så kolla vi på playhouse disney för de va mimmi på tv:n som hon älskar så mkt =).
Idag kommer dagen bestå av massa mys med Madeleine, hoppas bara att hon inte vill trotsa för mkt med mig, då jag e seg men de kommer väl gå över när man väl vaknat till liv riktigt vilket man inte gjort ännu riktigt.
Finns ju ingen tvätt som ska tvättas idag för de gjorde man igår så de kommer nog bli en ganska så lugn dag här hemma med Madeleine, försöka att gå ut för att gunga med henne så de blir lite aktivitet för hennes del!!

Längtar verkligen till nästa vecka då ska vi till Mvc, kolla mina prover sedan få höra hjärtljuden de är så mysigt att höra dem =). Frågan är om jag kanske lagt på mig lite lr inte för sist vi va Mvc så hade jag bara gått upp 1 kilo sedan inskrivningen vilket är betydligt mindre än va jag gjorde med Madeleine för när jag vänta henne så gick jag upp sammanlagt 14 kilo!!

Nu leker min söta dotter med en badbalja till sina dockor hon tror säkert att hon kan bada i den =) hehe hehe..
Ska försöka hinna slänga in bilder idag, orkade inte de igår men idag ska jag verkligen göra de bara vi inte sover för länge under vilan =).

Ha en underbar dag alla goa människor!!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback