fredag 4 september.

Go morron..

Har verkligen sovit som en prinsessa hela natten, inte vaknat för att behöva gå på toaletten =) så underbart när man kan sova en hel natt utan att behöva gå upp. Madeleine kom in till oss under natten men somnade om lika gott som alltid, så vi vakna kl:7:45 sedan dess har vi vart uppe & ätit frukost de va verkligen gott, magen kurrade ganska rejält när vi gick upp =). Idag kommer vi att vara hemma då dagis har studiedag, ska gå ut en stund så Madeleine kan få leka av sig på vår gård innan de blir dags att vila för då ska vi nana gott i vår säng båda två.

Ska lägga in lite bilder senare idag från Madeleines kalas men inte haft ngn tid till de tidigare men ska ta mig tid senare idag. Bebisen sparkar & vänder sig massa i magen hela tiden, de är så underbart mysigt att bara hålla handen på magen lr ligga ner då ser man hur den håller på i magen hela tiden =). Nu börjar man längta fast de är ett tag kvar.
Vad ska ni hitta på idag?

Kom på vi ska få besök i eftermiddag med, hoppas bara att dem håller sig lugna barnen som kommer, även att Madeleine lyssnar någorlunda på va man säger för ibland så kan hon verkligen vara så busig att hon inte bryr sig om att man pratar med henne =) men hon är underbar i vilket fall som helst.
Ne nu ska jag sluta babbla då jag inte kommer på så mkt mer att skriva, men nu kom jag på en sak =) Det är ju äntligen fredag så pappa Robban kommer ju vara hemma hela denna underbara helg med oss, de kommer va så skönt!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback