Go eftermiddag.

Hejsan..

Idag vakna vi kl:6:45 då satt vår underbar dotter rakt upp i vår säng, kollade på oss så de va bara att gå upp med henne så vi kunde fixa frukost & allt de vanliga under morgonen innan de bar iväg till dagis vid kl:9. När jag lämnat Madeleine på dagis så vinkade vi till varandra sedan gjorde min sötnos massa släng pussar genom fönstret så undernbart söt!!
Har fixat med vår tvätt under tiden hon varit på dagis sedan har jag pratat med Frida i telefonen så roligt för tiden går lite fortare när man har ngt att göra lr prata med!!

Nu så vill jag bara att klockan ska bli 14 så jag kan hämta min prinsessa från dagis så vi kan mysa massa i detta regninga väder som är idag, man vill bara vara inne & mysa hela dagen lång!! Ska fixa vår middag sedan när jag hämtat henne från dagis så vi kan äta, sedan blir de nog mys, bus & massa lek här hemma se om sessan vill ut & gunga en stund sedan med men då blir de regnkläder på!!
Längtar verkligen så mkt efter att bebisen ska komma men de är ju 9 veckor kvar, men som sagt kommer få njuta snart av den goa bebis doften m.m.

Tror jag ska slappa en stund innan jag ska hämta Madeleine kan vara skönt att vila en stund så man orkar med massa av hennes underbar bus sedan =). Funderar på va vi ska göra till helgen men har inte bestämt mig ännu men har en del planer som jag ska samtala med Robban om vi ska göra lr inte beror lite på hur min älskade make känner med =).
Nej nu ska jag inte babbla mer, kommer inte på så mkt mer att skriva för tillfället men återkommer kanske senare om tid & lust finns!!

Kramar till er alla underbara, ni vet vilka ni är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback