Go förmiddag =).

Hejsan...=).

Igår va vi ju som sagt hos läkaren med Madeleine allt gick bra, hon fick medicin som ska tas 3 ggr om dagen nu så hostan ska ge med sig vilket vi verkligen får hoppas på!! När vi skulle lägga oss igår så vaknade hon till en stund innan så hon fick sitta uppe en stund med oss innan vi kom i säng, så när man väl va på väg att somna så började hennes hostattacker igen så de slutade med att Madeleine kräktes i vår säng så de blev att byta sängkläder & på henne sedan va vi tvugna att köra igång en maskin med tvätt. Idag vaknade vi kl:07:30 de kändes gott att vi sov såpass länge iaf, sedan gick vi upp så Madeleine kunde få sin medicin & lite välling, men hon åt inte så mkt men lite grann iaf.
Snart blir de dags att vila för våran del så att man orkar med resten av dagen då Madeleine haft lite av en trotsdag med mig idag, inte alltid kul men va ska man göra, de är bara att hoppas att de ger med sig om ett tag!!

Har hunnit tvätta en maskin med tvätt till idag så den ska hängas ut med snart då vi har fint väder, skönt när tvätten torkar lite fortare än om den hänger inne, skönt att kunna lägga in allt i gaderoberna när Robban kommit hem annars har jag en liten dam som gärna vill ta allt man vikt vilket inte är så roligt när man vikt all tvätt för att sedan börja om på ruta ett igen!!
Om jag har tid sedan ska jag lägga in kort från Madeleines kalas idag, längtar till nästa vecka då jag ska till barnmorskan få höra bebisens hjärtljud igen, sedan ska jag ju till auroramottagningen på Östra sjukhuset & prata om min förlossning då den va långdragen när Madeleine kom till världen, vart lite orolig inför förlossningen denna gången, skönt att jag ska få prata med henne som förlöste mig när Madeleine föddes!!

Nu blir de att krypa ner i sängen med miin dotter så vi kan sova ngn timma lr två med =).

Ha en underbar dag allihopa för de ska vi allt ha!!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: smultronrt

Hej hoppas allt är bra med er. Jag läser inte din blogg då det gör ont att läsa om andra som har sina barn och specielt när det är en dotter de har. Hoppas du inte tar illa upp. Jo det är skönt att operationen äntligen är på g och att jag snart kommer slippa detta. Anledningen till att det tog lång tid innan jag uppdaterade var att jag hafft många anfall senaste dagarna och inte haft någon ork att skriva något. Sen har jag som du ser vart bortrest och syslat en del med bilen. Igår och i natt slapp jag anfall och det är jag glad för. Så i dag har jag mer energi. Jo jag tror med bilen kommer bli kanon när jag är klar med den. Ska iväg och köpa primer i morgon så jag kan börja med den. Får hoppas att det blir bra väder i helgen bara så att man slipper sitta i regnet och blåst och slipa.



Massor med kramar till dig och familjen

2009-09-10 @ 12:31:57
URL: http://smultronrtbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback