Lördag 5 september.

Go morron.

Idag är de ingen vanlig dag för de är Philips födelsedag, Grattis stora killen på din 2-årsdag =)!!

Vi vaknade vid kl:06:30 idag så nu är de full rulle här hemma på Madeleine iaf, Robban sover ännu men ska snart väcka honom för vi måste göra oss i ordning då vi ska iväg på barndop idag som börjar kl:11. Ska hinna bada Madeleine innan med så hon blir riktigt fin =) fast de är ju mammas lilla busfrö iaf. Nu kommer hon & säger nej mamma, hon vill inte att jag ska skriva mer.

Igår kväll hade vi en riktigt myskväll hela familjen de va riktigt skönt måste jag säga, skönt att man bara kan ta de lugnt allihopa tillsammans =). Min barnmorska ringde igår med för att ändra min tid som jag hade hos henne den 8 oktober så jag ska till henne den 7 oktober istället =), men jag fick ändra min tid som jag har nu i september med den 15/9 kl:11 hos henne för då ska jag va på Östra på auroramottagningen för att prata om förlossningen på bebisen =), de roligaste av allt va att jag ska prata med henne som förlöste mig när vi fick Madeleine de känns skönt för hon är en underbar människa!!

Nej nu ska jag ta Madeleine för hon slår på våra dörrar & stänger allt här hemma!!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback