Onsdag 16 september.

Hejsan...

Nu är de nog dags att uppdatera lite igen =). Måndagen va rätt så lugn här hemma medans Madeleine va på dagis, körde en maskin med tvätt, som jag hängde upp under dagen, hade väldigt ont av foglossningarna & de blev inte direkt bättre när jag hade hämtat Madeleine för just nu är hon inne i en trots period, testar en hela tiden men när Robban kom hem åt vi middag sedan tog han med henne ut för att gunga så jag kunde vila de va gott =)!!

Igår va de ju tisdag så då va min dag full spikad vill jag lova först kl:8 va de besök på Mvc, kolla blodtrycket, lyssnade på bebisen hjärtljud & mätte magen gjorde vi med sedan prata vi lite bara om allt möjligt, efter Mvc så gick jag & Madeleine för att handla hem lite nödvändiga saker, sedan bar de av till dagis för Madeleine börja kl:9. När jag hade lämnat Madeleine gick jag hem med våra varor, åt lite smörgås sedan va de bara att klä på sig igen för att ge sig av till Östra Sjukhuset till auroramottagningen där jag skulle träffa en barnmorska & prata om min räddsla för förlossningen, de kändes kanon att prata med barnmorskan som förlöste mig med Madeleine, för hon förstod va jag menade fullt ut så nu har vi bokat in en tid till så vi ska träffas & gå igenom en massa, vi va även inne i ett förlossningsrum då dem gjort om sedan Madeleine föddes, hon fråga hur de kändes & om jag orkade m.m. Efter samtalet va de bara att åka hem för att äta lunch för att sedan vila en stund innan jag skulle hämta Madeleine vilket inte blev så mkt vila för min del jag va hemma typ kl:13:20!! Kände mig lugn efter samtalet med barnmorskan!!

Idag vakna vi kl:7 så gott verkligen så blev de att fixa frukost till oss, sedan ville Madeleine kolla på mimmi vilket sötnosen klart fick göra innan vi skulle till dagis kl:9, så nu är min dotter på dagis medans jag är hemma, ska vila mig sedan men får se när mitt blommogram kommer för dem ringde igår kväll & fråga när jag va hemma så nu vill man bara att blommorna ska komma ju =)!!
Funderar på va jag ska göra för middag idag men ska kolla vad vi har för ngt i vår frys. Madeleine hade inte tid att säga hejdå idag ens, för hon skulle leka med barnen med en gång!!

Nej nu ska jag bara njuta av en kopp kaffe i lugn & ro, sedan kolla på våra bästa år!!
Ha en underbar dag!!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback