onsdag 2 september.

Go morron.

Vaknade inatt av att Madeleine kom in till oss kl:01 så de va bara att försöka få henne att somna om vilket inte va några problem alls denna natten, utan de va bara att klappa henne på kinden så somna hon om gott mellan mig & Robban. Hörde när klockan ringde imorse då de va dags för Robban att kliva upp men så blev de inte utan vi vakna alla kl:07 så då väckte jag Robban & berätta för honom du har försovit dig, så de blev mkt här en stund innan han kom iväg till jobbet, Madeleine ville inte äta någon frukost förrän Robban gått!!

Nu har vi precis bytt en stinkande blöja, så nu ska vi bara klä på henne innan de blir dagis för hennes del idag, men ska hämta henne innan kl:14 eftersom idag ska vi till Bvc kolla hennes längd & vikt, sedan ska vi inte dit med henne förrän hon är 2½ år. Hoppas att de inte börjar regna massa innan vi ska gå nu bara till dagis för då vill ju Madeleine hoppa i varje vattenpöl.
Medans Madeleine är på dagis så ska jag tvätta våra sängkläder då jag bytte dem igår när Robban kommit hem, lite lättare att göra de när han kan hålla koll på vårt busfrö. Har börjat vänja av Madeleine med sin välling de går bra, hon åt 2 st youghurtar & 1 smörgås igår kväll, somna innan kl:19:30 så när hon kom in till oss inatt trodde jag hon va hungrig så jag gjorde en flaska välling men de ville hon inte ha alls så de va inte därför hon vakna.

Bebisen i magen har sparkat & vänt sig massa i magen inatt så de har vart svårt att veta hur man ska ligga i sängen då den flyttar sig om jag ligger på sidorna & börjar sparka som bara den, men så mysigt att känna den busa runt i magen =). Längtar tills vi ska Mvc men de är ju hela 13 dagar kvar, men de kommer gå fort får vi hoppas på iaf =). Längtar även tills bebisen ska komma.

Nej nu måste jag ta ifrån Madeleine ett fotoalbum för hon sitter & spottar på de, vet inte varför men hon verkar tycka de är roligt iaf.

Ha en underbar dag allihopa!!

Massa pussar & kramar från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback