Onsdag 9 september.

Halloj allihopa...

Inatt vakna vi av att Madeleine hosta så mkt att hon knappt fick andan till sig, sedan så började hjärtat att kräkas upp massa slem, så idag ska jag ringa till vårdcentralen så att dem får undersöka henne då vi misstänker starkt att hon fått kikhosta eftersom hon inte fick andan till sig inatt & hosta såpass mkt att de va otäckt tyckte jag iaf, Robban va beredd att åka in med henne redan inatt men som sagt efter ett tag lugnade de sig men likadant nu sedan Madeleine vaknade på morgonen hostattackerna kommer & går hela tiden så bättre att gå till doktorn med henne så att hon får ngn medicin för de!!

Skönt att hon sovit inne hos oss hela natten så man haft koll på henne hela tiden men man känner ju att man inte sovit riktigt gott, men de får man allt ta för de är bättre att hon ska må bra slippa & vara rädd när hostattackerna kommer vilket hon va under natten, såklart va de bara jag som gällde för hon ropa mamma så fort hon började hosta. Så idag kommer de inte bli så mkt mer än att vara hemma med min dotter!!
Ska bara tvätta allt de som hon kräktes ner under natten för de kan inte ligga hur länge som helst vilket inte är direkt fräscht om man säger så!!

Nej skriver mer senare under dagen måste ringa till vårdcentralen nu för dem öppnar kl:8 kan ju vara upptaget i en evighet som de alltid brukar vara när man vill nå dem :(.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback