Tisdag 1 september.

Go morron.

Hoppas alla sovit kanon gott inatt för de har inte vi gjort då jag vakna vid kl:02 för att gå på toaletten då bebisen tryckt emot min blåsa, sedan såg jag att Madeleine hade kommit in till oss & robban vaknade med efter jag vart uppe sedan så vakna ju självklart Madeleine med & ville inte sova utan bara busa en massa i vår säng. Men efter mkt klappande & förklarande för henne så somna hon men vaknade vid kl:06 igen så vi har vart uppe sedan dess de känns kan jag lova!!

Har ätit frukost med min dotter även hunnit ta en stinkande blöja på henne, men snart är de dags att kolla va hon ska ha för kläder på sig till dagis då hon ska dit kl:9-14 så då hoppas jag kunna vila mig en stund medans hon är på dagis men vi får allt se hur de går, brukar inte gå så bra men kan ju hoppas på de iaf.
Just nu så sitter Madeleine & kollar bolibompa med sin vatten flaska, så hör man henne säga jaja de är väl ngn som gör ngt man inte ska göra tror jag =).
Efter jag lämnat Madeleine så ska jag plocka fram vår middagsmat vi ska ha den kommer bestå av potatismos, lax & massa goda grönsaker idag =).

Tänkte även ta vara på tvätten som vi hängde på tork igår & lägga in i våra gaderober de kan behövas fixas medan Madeleine e på dagis annars vill ju hon gärna prova alla sina kläder innan man blir klar med att lägga in allt. Ska sätta igång en maskin sedan med tvätt innan vi går till dagis så kanske den hinner bli klar tills jag lämnat henne.
Ska avnjuta en kopp kaffe nu innan jag ska klä på Madeleine sina kläder inför dagis, ska bara kolla va de får bli för ngt idag, tänkte se om man kan se vädret med på tv:n innan eftersom härom dagen så sa dem att de skulle bli 25 grader idag men de vet man ju aldrig hahaha =).

Hoppas alla får en underbar dag.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback