Tisdag 8 september.

Go morron.

Tänkte att de va dags att uppdatera lite eftersom de va ju ett par dagar sedan men, tiden har inte funnits till riktigt men nu ska jag uppdatera iaf =). I söndags hade vi bara en en underbar dag hemma, va ute för att handla de som behövdes ha hemma under veckan som började ta slut, köpte även lite nya höstblommor till balkongen så nu är de fint där ute igen =), på eftermiddagen kom ett par vänner på besök, va väldigt trevligt sedan fick vi ju redan på deras lilla hemlighet ;), dem ska få en liten bebis nästa år de kommer bli så skoj, känner ju en hel del nu som ska ha bebis nästa år!! På kvällen blev de bara massa mys i soffan för man va ganska så slut i kroppen då Madeleine vaknade tidigt i söndags!!

Igår måndag då va de dags för Madeleine att gå till dagis igen, vilket hon bara tyckte va kul att komma dit för att leka, gunga med alla barnen. Medans min dotter va på dagis fixade jag här hemma de lilla jag orkade göra då mina foglossningar gjorde riktigt ont igår, mitt bälte hjälpte inte ngt alls igår så efter jag va klar med sakerna här hemma så blev de att vila en stund. Hade besök igår eftermiddag med av en underbar vän, gjorde pannkakor till oss de va gott =)!!!

Idag vaknade vi kl:7 för de va ngn som ville kolla på Mimmi på tv:n så jag va snäll satte igång tv:n så va precis mimmi slut vilket inte va riktigt poppis men jagm gick upp fixade frukost till oss så de smaska vi i oss utan problem idag. Snart är de dags för dagis igen. men de ska vi inte prata allt för högt om då Madeleine redan pratat om gunga, skor & att hon ska nana på dagis. Efter jag lämnat henne så kommer min dag att bli lugn har ont utav mina foglossningar idag med, kanske kolla va vi ska ha för middagsmat bara så att jag kan förbereda lite innan de blir dags att hämta henne!!

Har planer på att göra stekfläsk, potatis & löksås, men får se va de slutar med kan ju hinna ändra mig 10 ggr till innan de är dags att laga middagen =), brukar vara så nu för tiden känns som inget passar mig.
Bebisen är i full gång i magen den vänder, sparkar massa hela tiden även ibland under nätterna, men känns så underbart när den håller på för fullt, längtar tills vår bebis kommer, börjar ju som sagt närma sig =).

Nej nu ska jag bara njuta utav min dotter innan de är dags för dagis för hennes del.
Ha en underbar dag allihopa!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback