torsdag 3 september.

Go morron =).

Idag vakna vi runt kl:07 de kändes gott, för denna natten har jag bara vart uppe 1 gång på toaletten, Madeleine sovit nästan hela natten i sin säng, tror hon kom in runt kl:04:30 till vår säng, Robban hade gått upp strax efter hon kommit in & lagt sig för han va utvilad så han hade fixat kaffe till mig innan han åkte iväg till jobbet, så underbar min man kan vara =).
Har gjort de vi brukar göra när vi vaknar på morgonen så, just nu slappar vi i soffan en stund inna de blir dags att gå till dagis för Madeleines del kan va skönt att hon får bus med de andra barnen på dagis, men imorron blir de inget dagis för min dotter då dem har studiedag men då får vi hitta på massa kul här hemma istället gå ut på promenad, måla lite då Madeleine tycker om de.

Medans min dotter är på dagis idag så kommer jag att sysselsätta mig med tvätten vi har sedan plocka ur diskmaskinen, för orkade inte de igår kväll, men ska fixa de i lugn & ro sedan eftersom annars har man ju en liten hjälpreda som ska pilla & bära runt den rena disken överallt inte så kul kanske ;). Vi va ju på Bvc igår, allt gick bra där mätte & vägde Madeleine, stora tjejen verkligen, sedan prata vi med vår Bvc sköterska en stund. Madeleine va iaf 93,5 cm lång & vägde 14,5 kilo, men som vår Bvc sköterska sa hon är ju lång jag svarade de vet vi då hon redan växt ur stl 92 på kläder så de blir att ha stl 98 på de flesta kläder vissa kan hon ha stl 104 på men de varierar ju på alla kläder.

Nej nu ska vi mysa ihop en stund i soffan till innan de blir dags att göra prinsessan klar för dagis, som sagt!!

Ha en underbar dag allihopa, för de ska vi ha ;).

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback